NOVITET U AMBALAŽI – UV INK TECHNOLOGY

Ova tehnologija je idealna za proizvode namenjene deci i mladima.Podrazumeva štampu u okviru koje se koriste boje, koje se pune na UV svetlima,a koje svetle u mraku.
Tehnologija je već postala popularna među decom, u pabovima i klubovima, i kao novitet za novu generaciju energetskih pića.
Kompanija MMC Tradelink je otišla korak dalje u kategoriji ambalaže za decu.Na tržište je izbacila limunadu za decu umotanu u revolucionarnu etiketu koja sija.
Nova tehnologija štampe koja podrazumeva UV štamparske boje, izazvala je pravu pomamu kod dece.Posle kratkog vremena obezbedili su prestižnu policu u supermarketima i prodavnicama, a njeno lansiranje na tržište u pred letnjem periodu je bio pun pogodak.Boca je prava magija, a sa dobrom marketinškom podrškom uspeh je zagarantovan.
Traži se boca više jer u dečijoj sobi izigrava lampu pored kreveta.

SLADOLED MAGNUM – DOLCE & GABBANA

DolceGabbana_Magnum_3Magnum slavi 25. godina svog postojanja, i definitivno ga slave sa stilom.Brend se udružio sa nama dobro poznatim Dolce & Gabbana, plasirajući na tržište limitirano izdanje sladoleda kojeg su 8. Maja besplatno delili svojim potrošačima.

Magnum – Dolce & Gabbana poznatiji pod imenom Pistachio White je sladoled sa mrvljenim pistaćima i crnom čokoladom, utopljeni u meku vanilu obloženu belom čokoladom. Sladoled je specijalno kreiran od strane Domenico Dolce i Stefano Gabbana sa ciljem da bude prilično sladak, čak i previše, jer ipak prema rečima  Stefano to je sladoled !

Sladoled je upakovan u belu kutiju karakterističnog dizajna sicilijanskih kola i voća.Dizajn zapravo podseća na savršeno leto u sicilijanskoj dolini.Mirisi i ukusi Sicilije su im bili inspiracija.

Novi trend – Meat water

Meat water

 

Glavna jela i predjela u obliku vode u flaši (pileća salata, losos salata, govedina i još mnogo ukusa). Namenjena svima koji brinu o svojoj težini. Konzumiranjem „Meat watera“ možete smanjiti vežbanje kao i vreme provedeno jedući, a samim tim dobijate više vremena za uživanje.

Vodu je najbolje konzumirati na slamčicu i toplu.

Živeli!

Koka Kola sa ukusom trešnje

Coca Cola Cherry – prepoznatljivija pod nazivom Cherry Coke, nova je verzija koka kole sa ukusom trešnje. Ambalaža Cherry kole razlikuje se u velikoj meri od zemlje do zemlje. U većini oblasti dizajn je zasnovan na standardnoj etiketi koka kole,  sa blagim primesama roze i ljubičaste nijanse uz dodatak slike trešnje.Uglavnom je zastupljena u SAD,  Kini,  Velikoj Britaniji,  Japanu,  Novom Zelandu i Nemačkoj.

Kompanija Coca Cola pored već gore pomenutog,  na tržište je uvela i druge varijante ukusa poput vanile, maline i limuna.

Proizvodi i distribuira kompanija Coca Cola.

Pages:123»